Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Huelva (31)

2022

  1. Early childhood teachers’ specialised knowledge to promote algebraic thinking as from a task of additive decomposition

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 45, Núm. 1, pp. 37-80

  2. Educación patrimonial y ecofeminismo: análisis de los ecomuseos españoles.

    Aula abierta, Vol. 51, Núm. 2, pp. 151-160

  3. Gender Equity in Initial Teacher Training: Descriptive and Factorial Study of Students’ Conceptions in a Spanish Educational Context

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 14

2021

  1. El valor educativo del patrimonio en Educación Infantil: análisis y perspectivas de futuro

    Investigación y buenas prácticas en educación patrimonial entre la escuela y el museo: territorio, emociones y ciudadanía (Trea), pp. 393-406

  2. Interconnections between content knowledge and pedagogical content knowledge of a university lecturer in linear algebra

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 20

  3. Patrimonio y coeducación en el marco curricular de la educación primaria

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 35, Núm. 96, pp. 65-82

2017

  1. Describing a secondary mathematics teacher's specialised knowledge of functions

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)

  2. Síntesis, problemas abiertos, preguntas para la reflexión

    Avances, utilidades y retos del modelo MTSK