Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Francisco de Vitoria (33)

2024

  1. Dysexecutive symptomatology in everyday functioning and academic achievement in adolescents

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  2. Proposal of a Study Process for the Mathematical Training of Engineers

    Trends in Mathematics (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 443-459

2022

  1. Análisis descriptivo de la conducta suicida en adolescentes con trastorno mental

    Investigando la Salud a lo largo del Ciclo Vital: nuevos retos y actualizaciones (Dykinson), pp. 31-42

  2. Formación del compromiso social en los nuevos contextos de aprendizaje

    Docencia y aprendizaje: Competencias, identidad y formación de profesorado (Tirant Humanidades), pp. 551-565

  3. Formación en la responsabilidad social del profesional en el ámbito universitario

    Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 4, pp. 517-528

  4. Project-Based Learning (PBL) and Its Impact on the Development of Interpersonal Competences in Higher Education

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 11, Núm. 2, pp. 259-276

  5. Retos virales: análisis del impacto de TikTok para los vínculos familiares

    Revista de ciencias sociales, Vol. 28, Núm. 3, pp. 42-54

  6. The history and creation of the Agenda 2030: Designing the sustainable development goals.

    Analele Universitatii din Craiova - Seria Istorie, Vol. 41, Núm. 1, pp. 95-113

  7. The innovation competence profile of teachers in higher education institutions

    Innovations in Education and Teaching International, Vol. 59, Núm. 6, pp. 634-645

2021

  1. Competencias genéricas en la universidad: evaluación de un programa formativo

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 24, Núm. 1, pp. 297-327

  2. Learning strategies and self-regulation in context: how higher education students approach different courses, assessments, and challenges

    European Journal of Psychology of Education, Vol. 36, Núm. 2, pp. 533-550

2020

  1. Synthetic indexes to measure university student social responsibility

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 28, pp. 1-22